Figyelünk. Figyeljük az ügyfél piaci környezetét, a vállalati belső felépítést, a technológiát, a marketing lehetőségeket és a pénzügyi, erőforrás lehetőségeket! És ha minden részlet összeállt, akkor kezdődik a tervezés!
Figyelünk. Figyeljük az ügyfél piaci környezetét, a vállalati belső felépítést, a technológiát, a marketing lehetőségeket és a pénzügyi, erőforrás lehetőségeket! És ha minden részlet összeállt, akkor kezdődik a tervezés!
Az ötlet pár szó. A terv pár tíz, száz oldal. A tervezés módszertana precíz rendszerben hozza felszínre a projekt sikerét biztosító elemeket. És ha a terv összeállt, kezdődhet a megvalósítás…
Weben kivitelezni annyit jelent, hogy egyszerre kell a kreatív tervezéssel, a pontos informatikai megvalósítással kiszolgálni a projekt célját. Ehhez célcsoportra optimalizált designra, adminisztrálást segítő háttérrendszerre és tudatos keresőoptimalizálásra van szükség. Illetve még ennél is többre.
Átadni annyit jelent, hogy az elkészült terméket az ügyfél kipróbálja, véleményezi és felkerülnek az éles induláshoz szükséges tartalmak. Tesztelés, visszajelzés, pontosítás. És a működő rendszert tovább figyeljük.
A látogatói mozgások elemzése, a tartalmak népszerűségének vizsgálata, a hozzászólások elfogadása, az internet marketing eredményeinek megértése szükséges ahhoz, hogy céltudatosan továbbfejlődhessen a weboldal. És ebből újabb ötlet születik…