dolphinet interaktív média megoldások
online marketing megoldások
A Fornetti az online kommunikációjának kialakítására olyan kreatív versenyt hirdetett, amelynek eredményeként a megvalósuló website tükrözi a cég, a brand kvalitásait.
A Fornetti által meghirdetett kreatív versenyt a Dolphinet nyerte, így a Fornetti site a cégünk által kidolgozott kreatív koncepció szerint került kialakításra. A kivitelezési feladat érdekessége, hogy a vállalat neve egyben a márkanév is. Így egy olyan megoldást kellett kidolgozni, ahol a két különböző honlap-célcsoport kiszolgálása egy adminisztrációs rendszerrel, de két külön vizualitással rendelkező felületen valósul meg. Koncepciónk alapján a főoldalon a brand, a brand-hez kapcsolódó szöveges és vizuális kommunikációs elemek jelentek meg, melyhez flash technológiát használtunk. A portál egyes részein a nagyobb információs blokkok, cégadatok már egy más arculati környezetben jelennek meg, melyek azonban még mindig az eredeti weboldal részét képezik.
A Dolphinet közreműködésével lett kialakítva a nagysikerű „Eszem az Eszed" interaktív kvíz site is, amelynek nagy szerepe volt abban, hogy a márkanév ismertsége nagyot ugorjon, valamint a termékek elfogadottsága nagyot nőjön a diákok és a tanáraik körében.