Tésztát az emberek nem a weben vesznek. Ugyanakkor egyre több látogatót generál az egészséges életmód iránti érdeklődés az interneten, ami az elmúlt időszakban megváltoztatta az alaptermékek online kommunikációját is.
Ennek jegyében született meg a Koronatészta weboldala, mely feladata kettős. Vizuális weboldalként a képi kommunikációs elemek adják a megjelenés fő hangsúlyát, melyre a fejlécet használtuk fel. A fejléc feladata, hogy az első 2 másodpercben kialakítsa a látogatóban a pozitív hozzáállást a márka irányába. A sokféle termék megjelenítése és a termékekhez kapcsolódó már-már kötelező receptajánló miatt terjedelmes tartalmi információkat is megjelenít a weboldal.
Tésztát az emberek nem a weben vesznek. Ugyanakkor egyre több látogatót generál az egészséges életmód iránti érdeklődés az interneten, ami az elmúlt időszakban megváltoztatta az alaptermékek online kommunikációját is.
Ennek jegyében született meg a Koronatészta weboldala, mely feladata kettős. Vizuális weboldalként a képi kommunikációs elemek adják a megjelenés fő hangsúlyát, melyre a fejlécet használtuk fel. A fejléc feladata, hogy az első 2 másodpercben kialakítsa a látogatóban a pozitív hozzáállást a márka irányába. A sokféle termék megjelenítése és a termékekhez kapcsolódó már-már kötelező receptajánló miatt terjedelmes tartalmi információkat is megjelenít a weboldal.